کلینیک ساختمانی کارویسkarvis

نماشویی انواع مختلف سطوح :
تقریبا می توان گفت برای انواع و اقسام نماهای شهری و صنعتی روشی خاص و منحصرد وجود دارد که با استفاده از آن نوع نماشویی ساختمان می توان تمیزی و ظاهری شیک به نمای ساختمان داد. در هر یک از انواع مختلف روش های نماشویی ساختمان یا نماشویی، مواد مصرفی و زمان کاری متفاوتی صرف می شود که در تخمین هزینه های نماشویی ساختمان تاثیرگذار می باشند.

نماشویی برای نمای آجری

نماشویی برای نمای سنگی

نماشویی برای نمای کامپوزیتی

نماشویی برای نمای بتنی و سیمانی

نماشویی برای نمای شیشه ای

نماشویی برای سازه های فلزی و …

انواع آلودگی هایی که با نماشویی ساختمان از بین می رود :
بنا به شرایط محیطی و جغرافیایی که ساختمان در آن واقع شده است، آلودگی های مختلفی بر روی سطوح نمای ساختمان وجود دارند. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که مجوعه کارویس با روشهای مختلفی نماشویی که می تواند به کار بگیرد توانایی از بین بردن هرگونه آلودگی را خواهد داشت. نمونه های مختلفی از آلودگی هایی که به راحتی و با استفاده از روش های اختصاصی نماشویی ساختمان کارویس به طور کامل از سطح نمای ساختمان شما رفع می شوند را در ادامه ذکر می کنیم.

جرم ها و آلودگی های ناشی از باران های اسیدی و آلودگی های شهری
زنگ آبه
شوره، دوده، جرم های عمیق و سطحی
پوشش ضد زنگ
رنگ و نقاشی های قدیمی
آلودگی های روغنی و شیمیایی
نشتی سیمان و بتن روی نمای ساختمان
دوده و اثرات ناشی از حریق و آتش سوزی
جلبک ها، خزه ها و انواع قارچ های موجود بر سطوحنماشویی ساختمان

برای ارائه خدمات نماشویی ساختمان چه روش هایی ایده آل می باشد:همانطور که می دانید شرکتها و گروه های پیمانکاری مختلفی خدمات نماشویی  و شستشوی نمای ساختمان را ارائه می دهند، اما چرا شما می توانید به کارویس اعتماد کامل داشته باشید؟ارائه خدمات با تضمین کیفیت در کوتاه ترین زمانتعداد نیروی کار و تعداد پروژه های فعال و همزمان بالابیمه بودن تمامی پرسنل کارویسسال ها تجربه کار در حوزه خدمات نماشویی ساختماناستفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته شستشوی نمابهره گیری از پرسنل و اپراتورهای آموزش دیده و متعهدبهداشت و ایمنی زیستی محیطی بالا
نتیجه بسیار عالی

قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالای کار

قابل ذکر است که اگر تا سه ماه پس از اجرای نماشویی یا نماشویی ساختمان ، کوچکترین ایرادی به لحاظ کیفیت اجرای کار وجود داشته باشد، کارویس خود را موظف می داند در اولین فرصت و به بهترین نحو ممکن، مشکل یا نقص موجود را برطرف کند. ما در کنارتان خواهیم بود تا شما در حفظ و نگهداری نمای ساختمان خود به خوبی عمل کنید.

ما در کارویس خدمات کامل شستشو و تمیزکاری (  نماشویی ساختمان  ) نمای سازه ها و ساختمان های مختلف را ارائه می دهیم.