کلینیک ساختمانی کارویسkarvis

بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی در زمان صفویان با شکوه و جلال بیشتری توسط مسلمانان گسترش یافت و باعث شد که بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی در کشور های دیگر هم گسترش یابد و مورد استقبال تمام مردم دنیا قرار گیرد. باید گفت بازسازی ساختمان سبک ها و روش های مختلفی دارد که بسته به علاقه و خصوصیات اخلاقی یک فرد می تواند متفاوت باشد مثلا در بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی یک سری اصول دارد که باید حتما در آن رعایت شود مثل: ۱) مردم واری  ۲) پرهیز از بیهودگی ۳) درون گرایی ۴)استفاده از مصالح بومی در بازسازی ساختمان است، که باید به طور حتم رعایت شود تا بتواند آن شکوه و جلال ساختمان را با شیوه معماری اسلامی را به خوبی جلوه گر کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بازسازی ساختمان به شیوه معماری اسلامی آیا در زمان حال هم ممکن است اجرایی شود و یا ممکن است با شیوه های معماری نوین ترکیب شود و حالتی موخر به بازسازی ساختمان ببخشد؟ این اتفاق می تواند به زیبایی هر چه تمام تر رخ دهد اما باید گفت کشور های عربی بیشتر از آن استفاده کرده اند تا کشوری همچون ایران و این به این دلیل است که بازسازی ساختمان در ایران بیشتر با الهام گرفتن از سبک های رومی و اروپایی انجام می شود که این با فرهنگ و نوع سلیقه اصیل ما ایرانی ها کمی متفاوت است و باعث دور ماندن ما از از ریشه های خود شده است، از جمله ساختمان هایی که بازسازی را با ترکیب سبک های نوین و الهام گرفتن از معماری اسلامی توانسته اند به اجرا در آورند: برج العرب در دوبی ،قصر مونتازا در مصر، مسجد جامع شیخ زاهد در امارات است که توانسته اند با استفاده از شیوه معماری اسلامی حرکتی نو در بازسازی ساختمان و معماری انجام دهند. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.


شیوه های معماری اسلامی در بازسازی ساختمان

شیوه های معماری اسلامی در بازسازی ساختمان شامل: پارسی،رازی،خراسانی،آذری،اصفهانی،خراسانی، تهرانی، پارتی است که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی است که بازسازی ساختمان را دچار تغییرات و تحولات فراوانی می کند. منظور از هنر و معماری اسلامی، همان هنر و معماری سرزمین‌های‌ – خاورمیانه، آفریقای شمالی، هند شمالی و اسپانیا – است‌ که از آغاز قرن هفتم میلادی تحت حاکمیت مسلمانان قرار گرفتند. باید گفت بهترین راه برای اینکه به بازسازی ساختمان یک طرح جالب و خلاقانه هدیه کنیم به طوری که ساختمان یک جلوه زیبا و خاص پیدا کند بهتر است از سبک معماری اسلامی که با ذوق وسلیقه ما ایرانی ها تطابق دارد استفاده کنیم.


شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.