کلینیک ساختمانی کارویسkarvis

از جمله عملیاتی که بعد از نماشویی ساختمان به اجرا در می آید برای نماهای سنگی، پیچ رولپلاک نما است که باید به صورت تخصصی توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید. پیچ رولپلاک برای نماهای سنگی که بعد از نماشویی ساختمان دچار شل شدگی یا افتادگی می شوند و اگر آن ها را به درستی پیچ رولپلاک نکنند ممکن است خطرات بسیار ناگوار جانی برای شما به همراه داشته باشد. نماشویی ساختمان برای نماهای سنگی به وسیله دستگاه واتر جت و یا واتر سند بلاست به اجرا در آورده می شود که این دستگاه از جمله دستگاه های بسیار پر قدرت است که برای نماشویی نماهای آجری، سیمانی و سنگی استفاده می شود. در روش نماشویی ساختمان با دستگاه سند بلاست از مواد سیلیسی استفاده می شود که این مواد باید بسیار کنترل شده به نمای سنگی وارد شود تا به نما آسیبی وارد نکند. پیچ رولپلاک نمای سنگی بعد از نماشویی ساختمان باعث می شود که نما بسیار مقاوم تر از قبل باشد و در مدت طولانی هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود. پیچ رولپلاک علاوه بر نما در کف ساختمان نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد و این زمانی اتفاق می افتد که سنگ های کف به دلیل فشار  دچار شکستگی شده باشند و باید به زمین پیچ رولپلاک شوند. تیم نماشویی ساختمان کارویس برای تعمیرات بعد از نماشویی تمهیدات به خصوصی چیده است که این شامل رنگ کاری، رزین کاری، پیچ رولپلاک نما، نصب دوربین و… می شود. برای اطلاع از هزینه ها و روش های نماشویی ساختمان بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.


نکات پیچ رولپلاک نما بعد از نماشویی ساختمان

پیچ رولپلاک نما از کار هایی است که بعد از نماشویی ساختمان برای مقاوم تر کردن نما به کار می رود که البته این باید در صورت درخواست کارفما باشد و هزینه های آن به صورت جداگانه بر آورد شود و در قرار داد ذکر گردد تا در پایان نماشویی ساختمان مشکلی به وجود نیاید.از دیگر نکاتی که باید حتما برای عملیات بعد از نماشویی ساختمان و در حین اجرای پیچ و رولپلاک کردن نما دقت شود این است که نوع پیچی که در نمای ساختمان از آن استفاده می شود باید مقاومت بسیار بالایی نسبت به گرما و سرما و رطوبت داشته باشد که معمولا برای نمای ساختمان از پیچ های گالوانیزه استفاده می کنند زیرا این پیچ ها از مقاومت بالایی برخوردارند و تا مدت ها هیچ گونه آسیبی نمی بینند.از دیگر نکات پیچ رولپلاک کردن بعد از نماشویی ساختمان می توان به میزان تحمل بار پیچ اشاره کرد زیرا فرو کردن پیچ به دیوار یکی از موارد بسیار تخصصی است زیرا با توجه به اینکه نماهای سنگی جرم زیادی دارند،پیچ باید به گونه ای در دیوار فرو رود که بتواند تمام وزن سنگ را تحمل کند.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.